منبع كويل دار منبع كويل دار .

منبع كويل دار

15 دليل براي خريد بازديد گوگل و افزايش كليك گوگل براي ارتقا CTR

در ابتدا لازم است بگوييم حتي كساني كه قصد سفارش كليك گوگل براي وب سايت خود را ندارند، اگر در مورد اهميت بسزاي آن بيشتر بدانند، مطمئناً مشتاق خريد اين خدمات اينترنتي شيك رنك خواهند شد.

اگر مي خواهيد به خريد كليك گوگل بپردازيد بهتر است پيرامون آن از اطلاعات هر چند مختصر اما جامعي برخوردار شويد.

  • فهرست كل مطالب
  1. مزيت خريد ورودي گوگل
  2. منظور از ورودي گوگل چيست؟
  3. اهميت خريد كليك گوگل و چرا كليك گوگل بخريم؟
  4. مزاياي سرويس هاي افزايش ورودي گوگل
  5. ورودي گوگل از موبايل
  6. خريد ورودي گوگل موبايلي زمينه ساز چه اتفاقاتي مي شود؟
  7. افزايش آمار بازديد گوگل اساسي ترين قدم
  8. اقدامات اثر گذار در افزايش آمار ورودي گوگل
  9. اهميت سفارش كليك ارگانيك گوگل بر سئو
  10. معرفي فرايند خريد بازديد گوگل
  11. افزايش ورودي گوگل خارجي يا خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شوند؟
  12. با خريد ورودي گوگل چه اتفاقي مي افتد؟
  13. اهميت خريد كليك گوگل فارسي
  14. ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟
  15. افزايش كليك ارگانيك گوگل فارسي و كاملاً واقعي

مزيت خريد ورودي گوگل

در اين متن مي خواهيم در مورد مزيت خريد ورودي گوگل صحبت كنيم:
گوگل معروف ترين جست و جو گري است كه داراي كاربران بيشماري در جاي جاي جهان است. كشور ما، ايران نيز در زمينه ي بهره مندي و استفاده از اين موتور جست و جو گر جزء يكي از پيشگامان محسوب مي شود، لذا در حال حاضر به واسطه ي همه گير شدن تكنولوژي اينترنت، اكثر كسب و كار ها اقدام به راه اندازي وب سايتي اختصاصي براي حوزه ي كاريِ خود مي كنند. در حقيقت اينترنت، به خصوص موتور جست و جو گر گوگل بهترين بستري است كه افراد مي توانند علاوه بر معرفي گسترده ي كسب كار خود، به درآمد زايي از اين طريق بپردازند.
براي مثال كسب و كار هايي كه شامل خريد و فروش كالا و يا خدمات مي شوند توانسته اند با بهره مندي از گوگل ضمن معرفي كالا و خدمات خود به جامعه ي آماري بيشتر، به فروش بپردازند و مشتريان قابل توجهي به خود جذب كنند.

حتماً با خود مي گوييد راه اندازي يك وب سايت براي بهره مندي از اين بستر كاربردي كافيست، اما بايد بگوييم كه خير، اگر مي خواهيد به بازدهي مطلوبي در فضاي مجازي برسيد همانند فضاي حقيقي كه نيازمند اقدامات حضوري است، بايد اقداماتي را انجام دهيد تا بتوانيد بهتر و موثر تر ديده شويد. حالاست كه بايد درباره ي خريد كليك و بازديد و ورودي گوگل در مركز آموزش سايت شيك رنك بيشتر صحبت كنيم، لذا جزء تاثير گذار ترين اقدامات در راستاي ديده شدن و سئو است.

منظور از ورودي گوگل چيست؟

در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند در واقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند.

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني شيك رنك آشنا شويد.

اهميت خريد كليك گوگل و چرا كليك گوگل بخريم؟

پيرو بحث اهميت خريد كليك گوگل مي خواهيم در اين بخش در مورد سوال چرا كليك گوگل بخريم، صحبت كنيم. در واقع ورودي ها در اين موتور جست و جو گر بسيار مهم اند و اكثر كساني كه صاحب وب سايت در اين فضا مي باشند به دنبال خريد ورودي و بازديد گوگل هستند.

همان طور كه مي دانيد اين تعداد بازديد ها، از طرف كاربران است كه نشان دهنده ي سطح شناخت جامعه نسبت به وب سايت شماست، اين مسئله به قدري مهم است كه در جايگاه اول اهداف راه اندازي وب سايت هاي اينترنتي قرار گرفته. به گونه اي كه تمام وب سايت داران به دنبال بهترين راهكار ها براي افزايش آمار بازديد هاي خود هستند.

براي اين كه بازديد يك وب سايت به نحو احسن و به صورت كاملاً ارگانيك افزايش يابد، لازم است ورودي و كليك گوگل خريداري شود. ارائه ي ورودي هاي استاندارد و حقيقي گوگل از طريق وب سايت هاي مختلفي انجام مي گيرد، از اين رو توجه داشته باشيد از معتبر ترين ها مانند سايت شيك رنك كه اولين ارائه كننده اين خدمت از سال 1393 است به خريد بپردازيد.

مزاياي سرويس هاي افزايش ورودي گوگل

وب سايت هاي متعددي وجود دارند كه پكيج افزايش ورودي گوگل را ارائه مي دهند، مزاياي پكيج افزايش ورودي گوگل به قدري بالاست كه در حال حاضر از تقاضا كنندگان متعددي برخوردار است.

اگر مي خواهيد از مزاياي خريد ورودي گوگل مطلع شويد تنها لازم است از خريداران قبلي بپرسيد، تا مزاياي پر شمار آن را بگويند.

از جمله برخي از بارز ترين مزاياي خريد ورودي گوگل عبارتند از:

افزايش چشمگير بازديد كنندگان حقيقي
افزايش تعداد مشتري ها
افزايش تعاملات در وب سايت
نمايش وب سايت در صفحات اول گوگل كه مي توان آن را به عنوان مهم ترين تاثير اين اقدام معرفي كرد‌.
و ...

ورودي گوگل از موبايل

افزايش آمار ورودي گوگل از موبايل در عصر امروز از جمله اساسي ترين دغدغه هاي وب مستر ها و يا صاحبان انواع و اقسام وب سايت هاي گوگلي به شمار مي رود. افرادي كه با اين دغدغه سر و كار دارند و همواره به دنبال راه حل مناسبي براي رسيدن به يك نتيجه ي مطلوب هستند، مي بايست پيش از انجام هر كاري در راستاي تكميل اطلاعات خود اقدام كنند؛ فلذا اگر با اطلاعات محدود و نا معتبر در اين را قدم برداشته شود بدون شك نتيجه ي نهايي با مشكل رو به رو خواهد شد و منجر به اتفاق مورد انتظار نمي شود.

حال اگر شما هم قصد افزايش ورودي گوگل وب سايت خود را داريد و در اين راه ثابت قدم هستيد، براي تكميل اطلاعات خود در اين زمينه مي توانيد از خواندن باقي مطالب بهره مند شويد. در ادامه اين مسئله را از جوانب مختلفي مورد بررسي قرار داده ايم به طوري كه تمام سعي و هدف ما از اين كار تكميل اطلاعات متقاضيان خريد ورودي گوگل موبايلي و هدايت آن ها در درست ترين مسير هاست. پس بدون هيچ تعللي شما را به خواندن متن پايين دعوت مي كنيم.

خريد ورودي گوگل موبايلي زمينه ساز چه اتفاقاتي مي شود؟

با خريد ورودي گوگل موبايلي از مراجع معتبر و شناخته شده مي توانيد اتفاقات بسيار مطلوبي در راستاي موفقيت وب سايت خود رقم بزنيد، اتفاقاتي كه در نهايت همه ي آن ها منجر به شناخته تر شدن وب سايت مي شوند. در راستاي شرحِ بهترِ اين مسئله برخي از اتفاقات خوشايندي را كه خريد ورودي گوگل از سرچ موبايل زمينه ساز بروز آن ها مي شوند را در ادامه آورده ايم:

از آن جا كه سيستم گوگل به ميزان بازديد هاي موبايلي اهميت ويژه اي قائل است، با اين كار و خريد ورودي هاي واقعي مقدار ضريب اعتماد گوگل به وب سايت شما بيشتر خواهد شد.
ميزان سرعت ايندكس صفحات و همچنين مطلب هاي موجود در سايت افزايش پيدا مي كند‌.
عنوان سايتي كه داراي سرچ موبايلي بالايي است در اولين موارد پيشنهادات سيستم گوگل قرار مي گيرد در نتيجه فرايند افزايش ورودي ها به خودي خود رو به فزوني خواهد رفت.
و موارد گوناگون ديگري از اين قبيل.
ويژگي هاي خريدي باكيفيت در زمينه ي خريد ورودي گوگل از سرچ موبايل

استفاده از موبايل و تلفن هاي همراه امروزه به قدري متداول شده است كه ديگر اكثر سرچ هاي گوگلي از طريق اين دستگاه ها صورت مي گيرد، از اين رو افزايش اين آمار براي هر وب سايتي بسيار مهم شمرده مي شود. اما سوالي كه در اين زمينه وجود دارد اين است كه خريد ورودي گوگل از موبايل بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟

در ادامه مي توانيد با برخي از اين ويژگي ها آشنا شويد، چرا كه ما سعي كرده ايم بارز ترين موارد را در اين جا جمع آوري كنيم:

ورودي هاي خريداري شده بايد از آي پي هاي يونيك و جديدي كه ترجيحاً از كشور ايران هستند، برخوردار باشند.
تمام سيستم عامل هاي موبايلي در ارائه ي اين خدمات در نظر گرفته شود، به عبارت ديگر ورودي هايي بايد خريداري شود كه از طريق انواع و اقسام سيستم هاي عامل ( iPhone، Android و ...) پشتيباني مي شوند.
ورودي هايي كه منجر به كاهش باتس ريت وب سايت مربوطه مي شوند‌.
از ديگر ويژگي هاي ورودي هاي موبايلي باكيفيت مي توان دريافت مجوز هاي تاييديه از طرف انواع آمار گيري هاي معتبر سيستم گوگل اشاره كرد.
ورودي هاي خريداري شده ي باكيفيت به صورت گسترده و در ساعات مختلفي پخش مي شوند و به يك باره در آمار ورودي هاي وب سايت اعمال نمي گردند.
و ...

افزايش آمار بازديد گوگل اساسي ترين قدم

دنياي وب و اينترنت هر روز گسترده تر و پيشرفته تر از ديروز مي شود، به طوري كه اگر از زمان ابتداي پيدايش و ابداع اين تكنولوژي به تحقيق و بررسي بپردازيد، شاهد سير صعودي بسيار بالا و قابل توجهي خواهيد شد؛ صعودي كه همچنان به مسير خود ادامه مي دهد. به طور حتم گفتنيست اين پيشرفت صعودي به هيچ وجه متوقف نخواهد شد و مصرانه به راه خود ادامه خواهد داد.

راه اندازي وب سايت امروزه يكي از فعاليت هايي است كه افراد بسيار زيادي را درگير خود كرده، افرادي كه از طريق تكنولوژيِ اينترنت، وب سايتي با موضوعات مختلفي در انواع و اقسام زمينه ها از وب سايت هاي انتشار اخبار روز گرفته تا وب سايت هاي فروشگاهي، خدماتي، آموزشي و ‌... راه اندازي مي كنند و از اين بستر براي گسترش حوزه ي مد نظر خود بهره مند مي شوند. اين بهره مندي زماني نتيجه بخش و مسمر ثمر واقع خواهد شد كه ميزان بازديد هاي وب سايت مربوطه به حد مطلوبي برسد، چرا كه اساس و بنياد اين وب سايت ها معرفي حوزه و يا موضوع مربوطه به افراد جامعه و جذب مخاطبين كثير تر است.

به عبارت ديگر هر چه مخاطب و يا بازديد كننده هاي بيشتري وارد صفحه ي وب سايت شوند و آمار ورودي ها به حد مطلوبي برسد، وب سايت مربوطه به هدف خود نزديك تر مي شود؛ براي مثال اگر ماهيت يك وب سايت فروش محصول و يا خدمات است مي كوشد بازديد كننده هاي بيشتري داشته باشد تا در نتيجه مشتريان عديد تري جذب كند و كالا يا خدمات خود را به فروش برساند. از اين رو مي گوييم افزايش آمار ورودي گوگل اساسي ترين قدم صاحبان انواع و اقسام وب سايت هاست كه بايد در اين زمينه تمام جوانب را در نظر بگيرند.

اقدامات اثر گذار در افزايش آمار ورودي گوگل

يكي از اصلي ترين جوانبي كه بايد در اين راستا در نظر داشته باشيد، گسترش روز افزون تعداد مخاطبان موبايلي است. از اين رو مي بايست وب سايت خود را به گونه اي طراحي كنيد كه براي نمايش انواع و اقسام سيستم هاي عامل موبايل مناسب باشند و ظاهر خوشايندي هنگام اجرا در صفحه نمايش گوشي هاي موبايل داشته باشند.
سايت بايد داراي محتواي سئو شده و استانداردي باشد، محتوايي كه علاوه بر ارائه ي مطالب مفيد به مراجعه كننده ها با قوانين سئو و گوگل هم خواني داشته باشد، فلذا در اين صورت با يك تير دو هدف نشانه گيري مي شود و مي توانيد نظر مثبت مخاطبان و گوگل را به صورت همزمان جلب كنيد.
ظاهر سايت بايستي جذاب و چشم نواز باشد؛ درواقع در طراحي لازم است از افرادي بهره مند شويد كه در اين زمينه تخصص دارند.
فرايند بهره مندي از خدمات سايت را فاقد پيچيدگي و كاملاً ساده طراحي كنيد تا براي همه ي افراد جامعه از پير گرفته تا جوان، از با سواد گرفته تا كم سواد همگي قادر به درك ماهييت و استفاده از آن باشند.
و موارد ديگري از اين دست مورد هايي كه ذكر كرديم.
گفتنيست وب سايت هاي متعددي وجود دارند كه به تمام موارد بالا مو به مو عمل مي كنند با اين حال قادر به جذب بازديد كننده هاي مطلوبي نشده اند و همچنان به دنبال راهي مناسب براي افزايش ورودي گوگل خود به ويژه افزايش ورودي گوگل از سرچ موبايل هستند. از اين رو اگر شما هم با اين مشكل مواجه شده ايد لازم است بدانيد بهترين اقدامي كه آن را به شدت توصيه مي كنيم خريد ورودي گوگل موبايلي است، لذا از طريق اين اقدام مي توانيد به راحتي و در كوتاه ترين فاصله ي زماني به هدف خود يعني افزايش آمار بازديد ها دست يابيد.

اهميت سفارش كليك ارگانيك گوگل بر سئو

گوگل داراي حساسيت هاي بالايي براي بررسي انواع محتوا هاي درج شده در وب سايت ها مي باشد، به نحوي كه فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر مي كند و با توجه به سرچ كاربر نزديك ترين وب سايت ها پيشنهاد مي دهد. اين مسئله از براي گوگل به قدري مهم محسوب مي شود كه حتي لازم است بدانيد در بعضي مواقع محتوا هايي كه از نظر گوگل غير اصولي و نامناسب هستند، جريمه مي شوند.

در اين جاست كه اهميت ورودي گوگل بر سئو مطرح مي شود، در حقيقت سئو به محتوا هايي گفته مي شود كه بر اساس ضوابط و قوانين گوگل نوشته شده باشند؛ از اين رو با خريد ورودي گوگل مي توانيد محتواي وب سايت خود را سئو سازي كرده و به دنبال آن بازديد كنندگان بيشتري جذب كنيد.

معرفي فرايند خريد بازديد گوگل

خريد بازديد گوگل يكي از فرايند هايي است كه امروزه با توجه به متداول شدن قابل توجه بهره مندي جامعه از وب سايت هاي گوگلي، داراي تقاضا كنندگان قابل توجهي مي باشد. پيدايش اينترنت و كاربردي بودن وب سايت هاي اينترنتي منجر شده در حال حاضر اكثر كسب و كار ها، شركت ها و مشاغل حوزه هاي مختلف، وب سايت مخصوصي در گوگل كه پر بازديد ترين درگاه اينترنتي است، راه اندازي كنند؛ چرا كه با راه اندازي اين پل هاي ارتباطي نه تنها فرايند دسترسي سهل تر مي شود، بلكه صاحب وب سايت مربوطه مي تواند حوزه ي كاري خود را به جامعه ي آماري بيشتري معرفي كند و تبليغات گسترده تري داشته باشد.

راه اندازي وب سايت شايد به ظاهر در مقايسه با مزاياي كثيري كه دارد امري چندان پيچيده و دشوار نباشد، اما لازم است بدانيد هر كسي در راستاي بهره مندي از اين فناوري نوين با دغدغه هاي كثيري دست و پنجه نرم مي كنند، از جمله اساسي ترين و مهم ترين دغدغه هايي كه صاحب انواع وب سايت هاي گوگلي با آن سروكار دارند، افزايش بازديد كننده هاي وب سايت شان است.

در حقيقت صدر اهداف همه ي وب مستر ها ( صاحب وب سايت ) افزايش ميزان ورودي ها و بازديد هاي صفحات وب سايت است كه از طريق راهكار هاي متعددي محقق مي شود. به عبارتي ديگر براي اين كه بتوانيد منجر به افزايش ورودي گوگل خود شويد، روش ها و متد هاي عديده اي وجود دارند كه عمل به آن ها تاثير بسزايي خواهد داشت.

به طور كلي افزايش ورودي گوگل فرايندي تخصصي است كه داراي مباحث و مسائل مختلفي مي باشد، يعني زماني موفقيت آميز خواهد بود كه به وسيله ي متخصصين اين حوزه اعمال شود. لذا متخصصين به خوبي مي دانند وب سايت اينترنتي شما ملزم به انجام چه اقداماتي است تا تعداد بازديد بيشتري داشته باشد و مراجعه كنندگان كثير تري به خود جلب كند. بنابراين لازم به گفتن است اين امر كار هر كسي نيست و بايد توسط افراد كاردان انجام گيرد.

با توجه به نياز بالاي جامعه در زمينه ي افزايش ورودي و بازديد انواع و اقسام وب سايت هاي موجود در درگاه گوگل، كساني وجود دارند كه در اين زمينه از مهارت و تخصص مطلوبي برخوردار هستند و توانسته اند شرايط مطلوبي فراهم كنند كه تقاضا كنندگان قادر به خريد ورودي گوگل باشند. با خريد ورودي گوگل و اعمال تغييرات موثر از طرف كارشناسان متخصص بر وب سايت خود، مي توانيد در زمينه ي افزايش بازديد هاي وب سايت گامي تاثير گذار برداريد.

البته بهتر و موثر تر است قبل از اين كه به طور مستقيم به خريد ورودي گوگل بپردازيد، در مورد اين فرايند اطلاعات جامعي جمع آوري كنيد تا آگاهانه ترين اقدام ممكن را انجام دهيد. از اين رو ما سعي كرده ايم با آوردن مطالب و نكات مفيد و مسمر ثمر در راستاي راه و روش هاي افزايش بازديد گوگل و همچنين فرايند خريد ورودي گوگل، شما را براي برداشتن بهترين گام ها در اين مسير راهنمايي كنيم، پس در ادامه همراه ما باشيد.

افزايش ورودي گوگل خارجي يا خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شوند؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.
به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

اولين و ضروري ترين اتفاقي كه مي بايست طي فرايند افزايش ورودي گوگل بيفتد، تشخيص اين امر توسط گوگل است؛ يعني سيستم گوگل به گونه اي مي باشد كه به راحتي مي تواند تغييرات مبني بر افزايش بازديد هاي يك وب سايت را تشخيص دهد و به دنبال آن منجر به پيشرفت و بالا تر آمدن وب سايت مربوطه شود. بنابراين با توجه به هوش بالاي گوگل، فرايند نحوه ي تشخيص بازديد كنندگان فِيك از بازديد كنندگان اصلي بسيار آسان است؛ از اين رو افزايش ورودي گوگل به روش مصنوعي اقدامي بي فايده و تماماً بي ارزش تلقي مي شود.

حتماً از خود مي پرسيد روش مصنوعي افزايش دهنده ي بازديد كنندگان شامل چه متد هايي مي شود؟ براي بيشتر كردن آمار بازديد كنندگان از طريق اين روش متد هاي فراواني ابداع شده است كه يكي از ساده ترين ها كه به ذهن هر شخصي مي رسد، ورود به وب سايت طي دفعات بالاست. اما لازم است بدانيد گوگل به هيچ وجه چنين بازديد هايي را معتبر نمي شناسد، به صورتي كه حتي ممكن است در چنين مواقعي وب سايت مربوطه را جريمه كند. البته متد هاي فراواني براي اين كار وجود دارد كه لازم به تاكيد است همه ي آن ها براي گوگل قابل تشخيص و شناسايي مي باشند، پس هيچ وقت سراغ اين متد ها نرويد، چرا كه جريمه نشدن خيلي بهتر از كم بازديد بودن وب سايت است.

حالا كه با ماهيّيت روش هاي مصنوعي افزايش بازديد آشنا شده ايد، نوبت به متد هاي طبيعي و قانوني مي رسد كه مورد تاييد گوگل هستند. درواقع بازديد از يك وب سايت زماني از طرف گوگل شناسايي شده و تاييد مي شود كه مراجعه كننده فقط طي چند ثانيه ورود و خروج نكند و در صفحه ي وب سايت از لينك هاي داخلي استفاده نمايد و به طور كلي يك بازديد كننده ي واقعي باشد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم براي اين كار تاثير گذار ترين اقدام، خريد بازديد گوگلي است؛ لذا كساني كه اين خدمات را ارائه مي دهند به خوبي مي دانند عمل به چه كار هايي باعث بيشتر شدن مراجعه كنندگان وب سايت شما مي شود.

از جمله برخي از اقداماتي كه توسط اين متخصصين ارائه مي شود، عبارتند از سئو سازي محتوا، بهينه سازي وب سايت و ... كه با توجه به نياز انواع وب سايت ها متغير هستند، به اين معنا كه هر وب سايتي نيازمند اقدام متفاوتي به جهت بيشتر كردن بازديد كننده ها و ورودي ها مي باشد كه توسط متخصصين اين حوزه به راحتي قابل تشخيص و اعمال هستند.

با خريد ورودي گوگل چه اتفاقي مي افتد؟

همان طور كه مي دانيد اصلي ترين هدف از اين كار بيشتر كردن آمار بازديد كننده هاي انواع و اقسام وب سايت هاست كه با نام خريد بازديد گوگلي هم شناخته مي شود. اما سوال اين جاست اين فرايند با اعمال چه تغييراتي در افزايش بازديد كننده هاي يك وب سايت موثر واقع مي شود؟ در واقع با خريد بازديد گوگلي اتفاقات و تغييرات متعددي به وجود مي آيد كه در ادامه به برخي از مهم ترين مورد ها اشاره كرده ايم:

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد.
لينك وب سايت تان در اولين موارد ليست قرار مي گيرد.
اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود.
سرعت ايندكس شدن صفحه هاي سايت بهبود خواهد يافت.
زمان ماندن مراجعه كنندگان در وب سايت افزايش مي يابد.
و به طور كلي جزء وب سايت هاي معتبر گوگل شناخته مي شويد.
پس مطمئن باشيد با رخداد اتفاق هاي فوق آمار بازديد كننده هاي وب سايت خود را به طور طبيعي افزايش خواهيد داد، اما از ياد نبريد كه لازم است براي خريد به هر كسي اعتماد نكنيد و از متخصصان معتبر اين كار به خريد بپردازيد.

اهميت خريد كليك گوگل فارسي

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل فارسي و ورودي گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

ما در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

افزايش كليك ارگانيك گوگل فارسي و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.
لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش كليك و ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند.
براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت شيك رنك همواره مي كوشد خدمات مطلوبي ارائه دهد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۱۹ توسط:sepehr موضوع: نظرات (0)

منبع كويل دار

منبع كويل دار :

منبع كويل دار يا همان همان مخزن آب گرم، مخزني است جهت تامين آب گرم بهداشتي كه از آب گرم يا بخار خروجي بويلر، براي گرم كردن آب سرد ورودي شهر استفاده مي كند. اين آب گرم يا بخار خروجي از بويلر، در داخل كويل حرارتي از چند شاخه لوله رفت و برگشتي گردش نموده و پس از تبادل حرارت با ديوار لوله هاي آن از كويل خارج مي گردد.

تبادل حرارت انجام شده باعث گرم شدن لوله (مسي، استيل، … ) شده در نهايت منجر به گرم شدن آب سرد خارج لوله كه آن را احاطه كرده است مي شود.(كويل ها از چند لوله رفت و برگشتي عمدتا مسي تشكيل شده كه وظيفه ي آنها در همه جا به عنوان يك جسمي كه آب گرم از طريق يك سيستم بسته در آن به گردش در آمده و باعث گرم شدن آب سرد ميشود، ميباشد.)

 

موارد استفاده از منبع كويل دار

يكي از نياز هاي اساسي و ضروري مراكز صنعتي، بيمارستان، كارخانه، ساختمان هاي مسكوني و استخر و بسياري از مراكز ديگر تامين آب گرم بهداشتي مورد نياز آن به ميزان كافي و در دماي قابل اطمينان است. براي حل اين مساله بايد از تجهيزاتي استفاده كرد كه آب گرم را به ميزان كافي و در دماي مناسب تهيه كند. براي تامين آب گرم صنايع ، تجهيزات مختلفي توسعه يافتند كه از مهمترين آن مي توان به منابع دو جداره و منبع كويل دار اشاره كرد.

منبع كويلي در واقع نوعي آبگرمكن غير مستقيم است و ميتوان گفت يك مبدل پوسته و لوله مي‌باشد. در داخل لوله ها بخار يا آب داغ تهيه شده در ديگ چدني و يا فولادي جريان مي‌يابد و آب محيط بر لوله ها را گرم مي‌كند. راندمان حرارتي منابع دو جداره حدودا ۹۵ درصد است. منابع آب گرم كويل‌دار، داراي پارامترهاي ابعادي از قبيل حجم مخزن و سطح حرارتي كويل است.

كويل‌هاي مسي كه در منبع كويل دار قرار مي‌گيرند، با سفارش مشتري مي‌تواند در ضخامت‌هاي مختلفي ساخته شود. به دليل خراب شدن كويل‌هاي مسي، و سالم ماندن مخزن به مدت طولاني، منبع كويل دار آب گرم كمتر نياز به تعويض و تعمير دارد.اين منابع بيشتر به اسيدشويي و تعمير و يا تعويض كويل آن  نياز دارد.

همانطور كه بالاتر گفته شد اين آبگرمكن ها نوعي از مبدلهاي حرارتي پوسته و لوله مي باشند كه براي تامين آبگرم بهداشتي مورد استفاده قرار مي گيرند. يعني آب خروجي از ديگ يا بويلر در داخل كويل ها جريان پيدا كرده و باعث گرم شدن آب سرد ورودي كه در در اطرف كويل قرار دارند مي شود.

 

انواع منبع كويلدار

منبع كويل دار آبگرم مي تواند به دو صورت افقي و عمودي طراحي و ساخته شود. منبع كويل دار خوابيده بدون هيچ گونه پايه و نگهدارنده عرضه مي شوند و در هنگام نصب بنا به ارتفاع نصب پايه و نگهدارنده مناسب اجرا مي گردد. منبع كويل دار افقي بدليل فشار نسبتا ثابت در تمامي سطح داخلي منبع از يك سايز ورق با ضخامت معين توليد مي شوند. اما در منبع كويل دار ايستاده بدليل وارد آمدن فشار زياد به عدسي پايين مي بايست اين مسئله مد نظر قرارگيرد و در صورت لزوم ضخامت عدسي را تغيير داد.

 

منبع كويل دار و منابع دوجداره جزء منابع تحت فشار هستند به همين دليل عدسي بكار رفته در قسمت ابتدايي و انتهايي مخزن كه معمولا بيشترين فشار وارده را تحمل مي كنند نبايد بصورت عمود به بدنه استوانه اي جوشكاري مي شوند بلكه در قسمت انتهايي عدسي بايد داراي خميدگيي (لبه دار) باشد تا جوشكاري به موازات بدنه استوانه منبع انجام گردد. منابع كويل دار بايد داراي دريچه بازديد به جهت انجام تعميرات باشند در ظرفيت هاي پايين تر دريچه هاي بازديد بصورت هندهول و در ظرفيت هاي بالا، بالاتر از 2000 ليتر بصورت منهول طراحي و اجرا مي گردند.

 

جنس ساخت منبع كويلي

جنس منبع كويل دار از ورق هاي فولاد با روكش گالوانيزه مي باشد و همچنين در مواردي كه بحث خوردگي در ميان است از ورق هاي استنلس استيل استفاده مي شود. ولي در فشارهاي بالا از ورق هاي سياه استفاده مي شود . جنس كويل هاي اين منبع كويل دار اصولا از مس، استيل يا آهن گالوانيزه مي باشد. انتخاب مناسب و مهندسي تر استفاده از كويل هاي مسي به دليل داشتن ضريب انتقال حرارت و طول عمر بالاست كه اين مزايا سبب افزايش قيمت چنين كويل هايي مي شود ولي اگر بخواهيم به سمت كمتر كردن هزينه ها برويم باشد از تيوب هاي استيل و گالوانيزه استفاده كنيم.  منبع كويلدار از ورق فولاد نورد شده (گالوانيزه – سياه) به روش برشكاري و جوشكاري تشكيل مي شود كه داراي عدسي هاي ابتدايي و انتهايي مي باشد. در ديواره يا عدسي اين منبع محلي براي نصب كويل درون مخزن در نظر گرفته مي شود كه اين كويل وظيفه انتقال حرارت را دارد.ضخامت ورق هاي مورد استفاده در ساخت منبع كويل دار بسته به حجم و فشار كاري آنها از ضخامت 2 تا 10 ميلي متر متفاوت است. ضخامت كويل بكار رفته در منبع كويل دار از نوع مس بصورت حلقوي يا رفت و برگشت منتهي به تيوب شيت و ديوايدر (جداكننده) است كه مسير رفت و برگشت را مجزا مي سازد. ضخامت كويل منبع كويل دار از 7/0 ميليمتر تا 1 ميليمتر بسته به سيال واسطه حرارت (آبگرم –آبداغ- بخار و …) متفاوت است. سايز معمول كويل هاي به كار رفته در منابع كويلي 4/1- 4/2- 8/7 اينچ است.

ضخامت منبع كويل دار

جنس منبع ورق هاي گالوانيزه بيشتر از ورق هاي فولادي بوده كه به وسيله روكش هاي گالوانيزه پوشش داده شده اند. البته جنس منبع نيز با توجه به نظر و نياز خريدار نيز ميتواند متفاوت انتخاب شود. گاهي پيش مي آيد كه بحث خورندگي براي خريدار منابع كويل دار بسيار حائز اهميت است و به همين دليل كارشناسان شركت مهاب در توليد اين نوع منبع كويل دار ازStainless Steel  براي بدنه منبع كويل دار استفاده ميكنند. با توجه به حدود آئين نامه توليد منابع كويل دار و استاندارد هاي توليد اين نوع منابع ضخامت ورق استفاده شده در اين نوع آبگرمكن صنعتي بايد 4 ميليمتر الي 16 ميليمتر متغير باشد. كويل انتخاب شده براي همه منبع ها يكسان نيست و كارشناسان بخش توليد بسته به شرايط نوع منبع طراحي خاصي از كويل را پيشنهاد ميدهند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۵:۴۵ توسط:sepehr موضوع: نظرات (0)

منبع كويل دار

منبع كويل دار :

منبع كويل دار يا همان همان مخزن آب گرم، مخزني است جهت تامين آب گرم بهداشتي كه از آب گرم يا بخار خروجي بويلر، براي گرم كردن آب سرد ورودي شهر استفاده مي كند. اين آب گرم يا بخار خروجي از بويلر، در داخل كويل حرارتي از چند شاخه لوله رفت و برگشتي گردش نموده و پس از تبادل حرارت با ديوار لوله هاي آن از كويل خارج مي گردد.

تبادل حرارت انجام شده باعث گرم شدن لوله (مسي، استيل، … ) شده در نهايت منجر به گرم شدن آب سرد خارج لوله كه آن را احاطه كرده است مي شود.(كويل ها از چند لوله رفت و برگشتي عمدتا مسي تشكيل شده كه وظيفه ي آنها در همه جا به عنوان يك جسمي كه آب گرم از طريق يك سيستم بسته در آن به گردش در آمده و باعث گرم شدن آب سرد ميشود، ميباشد.)

 

موارد استفاده از منبع كويل دار

يكي از نياز هاي اساسي و ضروري مراكز صنعتي، بيمارستان، كارخانه، ساختمان هاي مسكوني و استخر و بسياري از مراكز ديگر تامين آب گرم بهداشتي مورد نياز آن به ميزان كافي و در دماي قابل اطمينان است. براي حل اين مساله بايد از تجهيزاتي استفاده كرد كه آب گرم را به ميزان كافي و در دماي مناسب تهيه كند. براي تامين آب گرم صنايع ، تجهيزات مختلفي توسعه يافتند كه از مهمترين آن مي توان به منابع دو جداره و منبع كويل دار اشاره كرد.

منبع كويلي در واقع نوعي آبگرمكن غير مستقيم است و ميتوان گفت يك مبدل پوسته و لوله مي‌باشد. در داخل لوله ها بخار يا آب داغ تهيه شده در ديگ چدني و يا فولادي جريان مي‌يابد و آب محيط بر لوله ها را گرم مي‌كند. راندمان حرارتي منابع دو جداره حدودا ۹۵ درصد است. منابع آب گرم كويل‌دار، داراي پارامترهاي ابعادي از قبيل حجم مخزن و سطح حرارتي كويل است.

كويل‌هاي مسي كه در منبع كويل دار قرار مي‌گيرند، با سفارش مشتري مي‌تواند در ضخامت‌هاي مختلفي ساخته شود. به دليل خراب شدن كويل‌هاي مسي، و سالم ماندن مخزن به مدت طولاني، منبع كويل دار آب گرم كمتر نياز به تعويض و تعمير دارد.اين منابع بيشتر به اسيدشويي و تعمير و يا تعويض كويل آن  نياز دارد.

همانطور كه بالاتر گفته شد اين آبگرمكن ها نوعي از مبدلهاي حرارتي پوسته و لوله مي باشند كه براي تامين آبگرم بهداشتي مورد استفاده قرار مي گيرند. يعني آب خروجي از ديگ يا بويلر در داخل كويل ها جريان پيدا كرده و باعث گرم شدن آب سرد ورودي كه در در اطرف كويل قرار دارند مي شود.

 

انواع منبع كويلدار

منبع كويل دار آبگرم مي تواند به دو صورت افقي و عمودي طراحي و ساخته شود. منبع كويل دار خوابيده بدون هيچ گونه پايه و نگهدارنده عرضه مي شوند و در هنگام نصب بنا به ارتفاع نصب پايه و نگهدارنده مناسب اجرا مي گردد. منبع كويل دار افقي بدليل فشار نسبتا ثابت در تمامي سطح داخلي منبع از يك سايز ورق با ضخامت معين توليد مي شوند. اما در منبع كويل دار ايستاده بدليل وارد آمدن فشار زياد به عدسي پايين مي بايست اين مسئله مد نظر قرارگيرد و در صورت لزوم ضخامت عدسي را تغيير داد.

 

منبع كويل دار و منابع دوجداره جزء منابع تحت فشار هستند به همين دليل عدسي بكار رفته در قسمت ابتدايي و انتهايي مخزن كه معمولا بيشترين فشار وارده را تحمل مي كنند نبايد بصورت عمود به بدنه استوانه اي جوشكاري مي شوند بلكه در قسمت انتهايي عدسي بايد داراي خميدگيي (لبه دار) باشد تا جوشكاري به موازات بدنه استوانه منبع انجام گردد. منابع كويل دار بايد داراي دريچه بازديد به جهت انجام تعميرات باشند در ظرفيت هاي پايين تر دريچه هاي بازديد بصورت هندهول و در ظرفيت هاي بالا، بالاتر از 2000 ليتر بصورت منهول طراحي و اجرا مي گردند.

 

جنس ساخت منبع كويلي

جنس منبع كويل دار از ورق هاي فولاد با روكش گالوانيزه مي باشد و همچنين در مواردي كه بحث خوردگي در ميان است از ورق هاي استنلس استيل استفاده مي شود. ولي در فشارهاي بالا از ورق هاي سياه استفاده مي شود . جنس كويل هاي اين منبع كويل دار اصولا از مس، استيل يا آهن گالوانيزه مي باشد. انتخاب مناسب و مهندسي تر استفاده از كويل هاي مسي به دليل داشتن ضريب انتقال حرارت و طول عمر بالاست كه اين مزايا سبب افزايش قيمت چنين كويل هايي مي شود ولي اگر بخواهيم به سمت كمتر كردن هزينه ها برويم باشد از تيوب هاي استيل و گالوانيزه استفاده كنيم.  منبع كويلدار از ورق فولاد نورد شده (گالوانيزه – سياه) به روش برشكاري و جوشكاري تشكيل مي شود كه داراي عدسي هاي ابتدايي و انتهايي مي باشد. در ديواره يا عدسي اين منبع محلي براي نصب كويل درون مخزن در نظر گرفته مي شود كه اين كويل وظيفه انتقال حرارت را دارد.ضخامت ورق هاي مورد استفاده در ساخت منبع كويل دار بسته به حجم و فشار كاري آنها از ضخامت 2 تا 10 ميلي متر متفاوت است. ضخامت كويل بكار رفته در منبع كويل دار از نوع مس بصورت حلقوي يا رفت و برگشت منتهي به تيوب شيت و ديوايدر (جداكننده) است كه مسير رفت و برگشت را مجزا مي سازد. ضخامت كويل منبع كويل دار از 7/0 ميليمتر تا 1 ميليمتر بسته به سيال واسطه حرارت (آبگرم –آبداغ- بخار و …) متفاوت است. سايز معمول كويل هاي به كار رفته در منابع كويلي 4/1- 4/2- 8/7 اينچ است.

ضخامت منبع كويل دار

جنس منبع ورق هاي گالوانيزه بيشتر از ورق هاي فولادي بوده كه به وسيله روكش هاي گالوانيزه پوشش داده شده اند. البته جنس منبع نيز با توجه به نظر و نياز خريدار نيز ميتواند متفاوت انتخاب شود. گاهي پيش مي آيد كه بحث خورندگي براي خريدار منابع كويل دار بسيار حائز اهميت است و به همين دليل كارشناسان شركت مهاب در توليد اين نوع منبع كويل دار ازStainless Steel  براي بدنه منبع كويل دار استفاده ميكنند. با توجه به حدود آئين نامه توليد منابع كويل دار و استاندارد هاي توليد اين نوع منابع ضخامت ورق استفاده شده در اين نوع آبگرمكن صنعتي بايد 4 ميليمتر الي 16 ميليمتر متغير باشد. كويل انتخاب شده براي همه منبع ها يكسان نيست و كارشناسان بخش توليد بسته به شرايط نوع منبع طراحي خاصي از كويل را پيشنهاد ميدهند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۵۷ توسط:sepehr موضوع: نظرات (0)